Compra tus sueños. NO solo sueñes con ellos

Buscas desde una nave hasta una flota nosotros la tenemos.

Buscas fiteos para PvP ó PvE habla con uno de nuestros ejecutivos.

Buscas estaciones o quieres comenzar con tareas de minería, exploración o Combat saits y no consigues compradores para tus ores, minerales, Relic saics y Datac saits. Siempre buscamos nuevos proveedores.

Si te preocupa los materiales que compres también contamos con servicios de transporte con costo preferencias.

Pregunta a los ejecutivos.

You are looking from a ship to a fleet we have it.

You are looking for phytos for PvP or PvE talk to one of our executives.

You are looking for stations or want to start with mining, exploration or Combat saits and you don’t get buyers for your prayers, minerals, Relic saics and Datac saits. We always look for new suppliers.

If you are worried about the materials you buy, we also have transportation services with cost preferences.

Ask the executives.

Creo que hay un poco de reclutamiento en tu consejo de mercado XD tengo 31 apostoles que quiero vender a 23.5 B avisa si te interesa

Donde tienes esas apóstoles?

FX te recomendaria hacer el post en termino de oferta…VENDO / COMPRO…Intercambio…hago servicios de…para que llame la atencion y tengas mas hits

Una disculpa si les e confundido con esta publicación

1 me gusta

Buenos tardes si gustas mandarme un mail en EvE para constar donde serian las entregas y a que cuenta seria transferido el ISK

EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. CCP hf. has granted permission to [insert your name or site name] to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, [insert name or site name]. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.

PLEX 0.00 - Tritanium 0.00 - Large Skill Injector 0.00 - Skill Extractor 0.00 - Robotics 0.00 - Nanite Repair Paste 0.00 ESTAMOS Probando esta funcionalidad....dejanos saber que piensas por discord